مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
تحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر در استرالیا 2021

تحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر در استرالیا 2021

برنامه کارشناسی مهندسی کامپیوتر، به شما کمک می کند تا حرفه ای شوید. این برنامه این فرصت را برای شما ارائه می کند تا در دو حالت آنلاین و حضوری، با انعطاف پذیری لازم برای تطبیق با شغل و زندگیتان شما بتوانید در این برنامه شرکت کنید. شما همچنین می توانید دانش خود را افزایش داده و تحصیلات عمده خود را در رشته مهندسی سیستم های رایانه ای با یک درس چهار واحدی در مدیریت یا مدیریت داده ترکیب کنید. چرا سیستم های رایانه ای؟ کارشناسی مهندسی کامپیوتر به شما امکان می دهد ضمن ایجاد ارتباط با دانشجویان و متخصصان هم پیشه در صنعت و مهارت های طراحی، به شما این توانایی را می دهد تا مدارها، اجزا، شبکه ها و نرم افزارها را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید. دانش خود را به کمک تجربه های عملی در جریان پروژه های هیجان انگیز سال آخر این دوره به چالش بکشید و به خود اجازه دهید تا به عنوان یک دانشجوی مهندسی مهارت های خود را در محیط های بدیع امتحان کنید. 

اعتبار مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه های استرالیا

پس از فارغ التحصیلی از لیسانس مهندسی کامپیوتر، شما واجد شرایط درخواست عضویت مهندسین استرالیا به عنوان مهندس حرفه ای فارغ التحصیل هستید. پس از پیشرفت در حرفه ی خود، یک فارغ التحصیل با لیسانس مهندسی این امکان را دارد تا برای پذیرش به عنوان یک مهندسی حرفه ای (MIEAust) درخواست کند و بعد از آن با تجربه قابل تأیید بیشتر در صنعت مورد بحث، برای پذیرش به عنوان مهندس حرفه ای مرحله 1 اقدام کند. در صورت داشتن تجربه قابل تأیید اضافی در صنعت می توانید به عنوان مهندس حرفه ای درخواست داده و در صورت اعطای این عنوان به شما، میتوانید از عنوان MIEAust CPEng استفاده کنید. 

به عنوان یک نیروی باتجربه MIEAust، شما می توانید برای پذیرش در RPEQ و یا برنامه های ثبت نام ایالتی استرالیا شرکت کنید، و یا اینکه به  عنوان یک مهندس حرفه ای که توسط سازمان های اعتبار بخشی (همچون RPEQ) مورد تایید قرار گرفته، برای شرکت در برنامه ی ثبت نام مهندسی ملی استرالیا اقدام کنید. همچنین شما این فرصت را خواهید داشت تا در آن سوی مرزها کار کنید، به شرطی که مدراک شما در کشورهای میزبان مورد تایید باشند (به طور مثال، کشورهایی که توافقنامه واشنگتن را امضا کرده اند.)

بازار کار کارشناسی مهندسی کامپیوتر در استرالیا

شما مهارت های لازم برای پیگیری فرصت های شغلی در بخش های خصوصی و عمومی را بدست خواهید آورد. زمینه های کاری از جمله معمار سیستم های شبکه، تجزیه و تحلیل داده ها و عملکرد، برنامه نویسی نرم افزار، طراحی سخت افزار، مهندسی شبکه، بهینه سازی سیستم و امنیت سایبری. 

تحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر دانشگاه کوئینزلند استرالیا 2021

اگر تصمیم دارید تحصیلات خود را در سال 2021 آغاز کنید، قالب پیش نیازهای موضوعی نسبت به سال های گذشته کمی تغییر خواهد کرد. برای آن دسته از فارغ التحصیلان دوره ی متوسطه در سال 2020 در کوئینزلند، سرویس رتبه بندی ATAR جای سیستم OP را می گیرد. برای اطمینان از اینکه شما برای حضور در این برنامه ها آمادگی دارید، اطلاعات لازم راجع به این تغییرات را کسب کنید.

سهمیه بندی و یا همان (Adjustments) امتیازات اضافی داده شده در شرایط خاص هستند که ممکن است رتبه شما را افزایش دهد. پس ضروری است که از قبل نسبت به واجد شرایط دریافت سهمیه ی خاص (adjustments) مانند ضعف آموزشی در محل زندگی خود و یا موارد مشابه آگاه باشید.

در صورتی که شما از سوی TAFE مورد تایید قرار گرفته اید، شما می توانید از این مدرک برای تطابق با شرایط حضور در USQ استفاده کنید.

تجربه کار و زندگی

تجربه کاری و تطابق مهارت ها و مطالعات مشابه می تواند به شما کمک کند تا احتمال انتخاب شما افزایش داده و به شما در برآورده کردن شرایط ورود به دانشگاه USQ کمک بسیاری کند.

شرایط لازم برای زبان انگلیسی

شما می بایست شرایط لازم مندرج در English Language Requirements را برآورده کنید و برای این کار، شما باید حداقل نمره شش آیلتس و یا مشابه آن را داشته باشید. در صورتی که شما واجد این شرایط نباشید، شما میتوانید برای حضور در یک برنامه آموزش زبان انگلیسی که از سوی دانشگاه مورد تایید قرار گرفته درخواست دهید.

تایید سوابق تحصیلی و کاری

در صورتی که شما در رشته تحصیلی خود تحصیلات و یا سابقه کاری داشته باشید، این امکان برای شما وجود دارد تا این سوابق را به تایید برسانید. این کار به شما کمک میکند تا دوره های آموزشی کمتری را بگذرانید.

در صورتی که شما شرایط اصلی ورود را نداشته باشید، ما روش های جایگزین را برای شما در نظر گرفته ایم.

  • دیپلم مطالعات دانشگاهی (مهندسی)؛
  • برنامه آماده سازی سه گانه؛

اگر شما به عنوان یک ورودی غیرعادی و یا از اهالی جزیره تنگه تورس شناخته شوید، برای شما این امکان وجود دارد تا در برنامه ی آموزش عالی بومی (Indigenous Higher Education (IHEPP) program) شرکت کنید.




ساختار برنامه تحصیلی

برای تکمیل این برنامه تحصیلی، دانشجویان موظف به گذراندن 32 واحد هستند. بیشتر این دوره ها تک واحدی هستند. در صورت تحصیل به صورت تمام وقت، معمولا شما میتوانید در هر ترم، چهار واحد را بگذرانید. 

تجربه حرفه ای

به عنوان بخشی از دوره، شما باید حداقل 60 روز تجربه کار حرفه ای داشته باشید. البته دانشجویان زیادی در دانشگاه USQ در بسیاری از صنایع و کارخانه های مرتبط با رشته ی خود شاغل هستند و میتوانند از تجربه ی کاری فعلی خود برای برآورده کردن این بخش از دوره استفاده کنند. این تجربیات به شما کمک میکنند تا تئوری هایی که آموخته اید را در قالب عمل، امتحان کنید. تمام دانشجویان باید تمامی شرایط فیزیکی و حرفه ای لازم برای تکمیل این دوره را دارا باشند.

استفاده از خوابگاه

این برنامه تحصیلی، در دوره های مختلف دانشجویان را ملزم به حضور فیزیکی می کند.

در صورتی که شما برای مطالعه از راه دور ثبت نام کرده اید، شما ملزم به حضور فیزیکی در کلاس های تمرین حرفه ای هستید، که در این کلاس ها، شما به صورت رودررو آموزش ها و تمارین خاصی را پشت سر می گذارید و با همکلاسی های خود و همچنین مسوولان و معلمان این دوره ها آشنا می شوید.

خوابگاه ها برای دوره های فشرده ی یک هفته ای هستند که در طول این برنامه ی تحصیلی به طور مکرر برگزار می شوند. این خوابگاه به صورت رایگان در اختیار دانشجویانی که شرایط عملی حضور در این برنامه تحصیلی را دارا باشند، قرار می گیرند.

هزینه ی تحصیل کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه کوئینزلند استرالیا

هزینه واقعی شما ممکن است بسته به دوره هایی که انتخاب می کنید متفاوت باشد. ما سالانه شهریه های خود را بررسی می کنیم، بنابراین ممکن است این هزینه ها تغییر کند. 

هزینه های تقریبی سالانه برای اولین سال تحصیل شما (8 واحد) در این درجه:

نوع تحصیل شهریه سالانه 
تحت حمایت کشورهای مشترک المنافع 7950 دلار استرالیا
(Domestic) شهریه کامل 27920 دلار استرالیا

هزینه خدمات رفاهی دانشجویی

ممکن است لازم باشد شما به عنوان بخشی از هزینه دوره خود هزینه های خدمات و امکانات دانشجویی (SA) را پرداخت کنید.

هزینه های تجربه حرفه ای

این دوره ی آموزشی شامل یک بخش تجربه حرفه ای است که ممکن است شامل هزینه های سفر، اسکان و غذا باشد.

هزینه های مدارس مسکونی

این درجه شامل یک بخش تحت عنوان مدرسه مسکونی در دانشگاه است که شامل هزینه های سفر، اسکان و غذا می شود.

این امکان به شما داده شده تا هزینه دوره خود را از قبل پرداخت نکنید. HECS-HELP و FEE-HELP به شما امکان می دهد تا زمانی که درآمد شما به یک سطح مشخص نرسد، پرداخت هزینه های خود را به تعویق بیندازید. ببینید آیا واجد شرایط HECS-HELP یا FEE-HELP هستید. همچنین ممکن است واجد شرایط دریافت پشتیبانی مالی از Centrelink باشید.

پذیرش از طریق QTAC

اگر شما:

  • قبلاً هرگز در دانشگاه USQ تحصیل نکرده اید؛
  • دانشجوی سال 12 هستید؛
  • می خواهید از دانشگاه دیگری به USQ منتقل شوید؛

برای پذیرش مستقیم در دانشگاه USQ

برای پذیرش مستقیم در دانشگاه USQ شما می بایست: 

  • دانشجوی فعلی یا قبلی USQ بوده اید که با مدارک کامل یا ناقص به تحصیل باز می گردید (به استثنای دانشجویان Head Start)؛
  • اخیراً از TAFE فارغ التحصیل شده اند؛

تاریخ های پایانی برای درخواست مستقیم به USQ عبارتند از:

  • ترم یک، 2021 - برنامه ها دوشنبه 22 فوریه بسته می شوند، و ترم یک از دوشنبه 22 فوریه، 2021 آغاز می شود.
  • ترم دوم، 2021 - برنامه ها دوشنبه 12 ژوئیه بسته می شوند، و ترم دوم از دوشنبه 12 ژوئیه، 2021 آغاز می شود.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید
این موارد را برای تحصیل در استرالیا در نظر بگیرید

اگر قصد تحصیل در استرالیا دارید، کارهای زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را ترتیب دهید (درخواست به موسسه‌ی آموزشی مورد نظرتان، گرفتن ویزای دانشجویی و بیمه‌ی سلامت دانشجویان خارجی و ...) و بیشتر این کارها باید از قبل انجام شود. ...

بیشتر بخوانید
ویزای دانشجویی استرالیا
ویزای دانشجویی استرالیا

استرالیا مکان خوبی برای درس خواندن است که دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا، سبک زندگی مناسب و یک محیط دلپذیر برای دانشجویان خارجی فراهم می‌کند. وقتی در یک دوره‌ی تحصیلی در استرالیا پذیرفته می‌شوید، گام بعدی، مهیا کردن ویزای دانشجویی خود است. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: